StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

shopping

Frureinhold.se / 28 Maj, 2010 - 09:09 / Vardagen

Nu skall jag inte till torp och handla mat tillsammans med veronica och siv :) Jag har fått göra en liten lista för att inte glömma. Måste ju handla helgmat, 2 orkideér, spårsele och hästsnoddar. Pjuu detta kommer att vara svårt att hålla koll på och jag höll nästan på att glömma att jag skall köpa tvål och persona stickor på apoteket också. Ja det är nog tur att jag har en lapp :) Nä nu skall jag åka upp till veronica och fixa jennifers hår.

Postat av: Sanna

Haha, Jennifer du är fan värre än mig!! Glömskare än glömsk! Och jag är både äldre och jäkligt på smällen. :-)



Hoppas du och Robin får en mysig helg! Jag ska tvinga iväg din kusse till frisören... Tänk dig ett hår som växer på HÖJDEN och inte på längden? Ja, där har du min fina sambo plus fluffdelux.



Kraaam!

2010-05-28 @ 12:18:50
URL: http://M


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: