StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

onsdag

Frureinhold.se / 26 Maj, 2010 - 11:32 / Vardagen

Godmorgon :) Ja nu är det onsdag och jobb för min del. Gött att vara ledig hela dagen och umgås med macy, sola om det är sol ute och fixa och dona med sånt som behövs här hemma. Det enda negativa med att jobba kväll är att jag inte träffar robin :( Men det är ju inte varje dag så jag ser inte det som ett problem. Idag är det dock inte soligt ute, varmt men inget klarblå himmel :( buuhuu för mig måste jag säga. Men men jag får helt enkelt greja med saker här hemma. Hittat alltid nott som måste göras :) 
Åh jag älskar sooool, hade varit så glad om det var sool och varmt varje dag, det är såååå gott :) Springra runt ute och känna värmen i hela kroppen. Ja det är helt underbart !! Längtar till mexico, det skall bli himla spännande asså :) Vi funderar på att stanna några dagar i usa också, det hade inte varit fel alltså :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: