StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mmm mat :)

Frureinhold.se / 15 Maj, 2010 - 18:19 / Vardagen

Dagens meny !!
förrätt
soppa ifrån marinaden som alla grönsaker har legat i, utspätt med grädde (extra mycket smak). Kryddat med amerikansk krydda, texas longhorn dressing och salt. Grönsakerna som jag användt är champisar, paprika, lök, ''charlotte lök'', vitlök, tomat och purjulök. I marinaden har jag också mat olja.

huvudrätten
Här blir det grillspätt, med fläskfilé grönsakerna som jag sa ovan, färsk potatis och gräddfil + lite andra dippsåser om man känner för det.

dessert
kladdkaka med ett hallonmousse lager ovan spetsad med likör 43 ;) nam nam helt enkelt.
tror att jag fick med allt nu :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: