StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

måndag

Frureinhold.se / 17 Maj, 2010 - 07:44 /

Idag skall jag jobba trots att jag var ledig :) Men bokenäs fsk ringde igår och kollade om jag var ledig och självklart ställer jag upp för dom. Dom har ju ställt upp för mig och ringt in mig när de behövde vikarier. Så från 8.30-16.00 är jag med alla underbara barn. Dock hade jag gärna sett att det var sol och varmt, som in norrland, men nej nej icke, kallt och grått. Vem kunde förutspå att västkusten är kallare än norrland ?! inte jag allafall haha. Men men jag får se fram emot mexico, det är ju inte jäätttee långt kvar iallafall :)
Tyckte det kunde passa med lite härliga körsbärsblomkort :) Det finns inget så harmonikt och fint som körbärsblommor, dom är så fridfulla och lugna på nott sätt :p haha låter helt besatt, men jag skall ju göra ett arangemang på ryggen med blommorna :) Måste bara spara in lite pengar först :) Finns ju så mycket man vill göra när man får lön, lägger undan endel men det är ju till resan, sen spenderas det på kläder, saker till hemmet och mat :) låter dock inte hel fel det heller. jaja får väl börja prioritera. Vet inte om jag skrev det, men jag har även köpt tre presenter till robin, yeeiii är sååå nöjd haha. Tycker det är en pers varje år när man skall komma på vad man skall köpa. Någon om har samma problem ??





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: