StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

macy macy macy

Frureinhold.se / 21 Maj, 2010 - 14:06 /

Vad skall man säga, var ute och skulle byta vatten hos hästarna. Precis när jag var klar vände jag ryggen åt och gissa vem som hoppad i och la sig med hela kroppen utan huvudet?! Jo macy såklart, hon njöt nog ordentligt, låg där och gottade sig i det svala vattnet. Jag skyndade mig för att hämta kameran, men det var försent. Dock när vi gick till hästarna igen så ville hon leka i baljan, så hon hoppade ur och i , sprang runt hästarna och hade nog riktigt skoj :D
Hon är för söt :) efter hon var klar fick jag såklart byta allt vatten igen, men det var det värt. Hon hade ju så himla skoj :) nu skall jag in i duschen och sen greja och jobba ikväll :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: