StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fredag och jobb

Frureinhold.se / 14 Maj, 2010 - 15:34 / Shopping

Japps snart skall jag iväg till jobbet, men jag kände att det var dags för en uppdatering :) Igår vad jag och Jennifer på freeport och kungsmässan, mina två favoritplatser om man skall shoppa :) På freeport kan jag nog shoppa ihjäl mig, hittar alltid massa fina saker där :) Odd molly öppnar idag med, yeeii massa fint där mer :) Jag fick köpt 1 tröja på MQ, en present till robin, 3 skärp på mango och ett par shorts på mango :) Jennifer köpte en sjukt snygg bikini på fox, hon är helt såld på fox :p På kungsmässan köpte vi båda två ur snygga skor, hon med öppen tå och jag ett par stängda :) Jag köpte 2 leggins ett par med läder imitation på knäna och ett par spets, fick även slängt ner 1 pack med knästrumpor också :) går alltid åt på sommaren :) Måste också ge en eloge till din sko på kungsmässan för den grymma servisen, dom var helt otroliga, hjälpte oss med sulor, rätt storlek och allt :) kanske låter som ett vardags jobb för en arbetare i en skobutik. Men jag har aldrig fått en sån bra service innan :) Så stort tack !!
några bilder skadar ju inte :) Som sagt om en stund är det jobb som gäller. Jag och annika tog en skön tur i skogen imorse och tränade lite sök med macy :) Jag måste åter igen säga hur grym hon är på att spåra människor. Vi gjorde riktigt svåra spår idag och hon hittade oss med en gång. Robin är på väg på hem nu med :) har gjort en mumsig inköpslista till honom, kanon bra, kan han handla medan jag jobbar :) Jag har ju trots allt, städat och tvättat idag så han slipper allt sånt tråk :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: