StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Falkenberg

Frureinhold.se / 16 Maj, 2010 - 21:46 /

Ja idag var vi på falkenberg och kollade på roadracing sm :D kanon skoj men jag orkar inte skriva mer invecklat så här kommer lite kort ifrån dagen ! ps: har inget telezoom objektiv ännu så fart korten är inte top notch :P men helt okej !! skall beställa ett i slutet av månaden..
Macy tyckte det var kanon skoj, alla ville gosa med henne och beundrade hennes lugn. Brydde sig inte alls av ljudet :)

Postat av: Therese

Ja, det kan man väl säga. Jag har dock inte fått så många uppdrag ännu men jag försöker så gott jag kan :)

2010-05-16 @ 22:33:23
URL: http://theresemansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: