StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vuxenkväll

Frureinhold.se / 10 Mars, 2010 - 17:21 / Vardagen

Berättade ju för typ 100 år sedan att vänersborgs badpalats har vuxenkvällar. Vi hade ju tänkt åka oftare men så har det inte blivit. Men idag skall vi äntligen dit igen, mysa ner i bubbelpoolen och simmar ngr längder. Det ser jag verkligen fram emot. Lite avkoppling med min älskade Robin..

Idag jobbade jag fram tills halv 12, sen åkte jag in och mötte upp annika i uddevalla, båda två ville åka till blomsterlandet och shoppa inredning :D som ni kommer ihåg köpte jag ju massa fint där sist gång :p idag var inget undantag :D Lägger upp bilder sen eller imorgon, har lite brådis nu eftersom vi skall åka kl 18 och jag har inte hunnit packa :)


Postat av: Pernilla

Åh, sådant är ju så mysigt! Men skönt att din halsfluss redan är över, kan ju inte vart så super illa om du redan kan åka och bada :) Finns fan nästan inget värre än halsfluss! Jag har dock inga mandlar kvar så har inte hfat skiten på över fem år! Hoppas ni njöt oooordentligt i VBG :D

2010-03-11 @ 00:24:14
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: