StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

våren

Frureinhold.se / 23 Mars, 2010 - 17:46 / Vardagen

nu är våren här, i allafall är snödropparna här :D stod och plockade bajs på gräsmattan (det som göms i snö kommer verkligen fram i tö :) ) så av en slump fick jag syn på snödroppar :D gud jag blev helt varm i kroppen och just då kom också solen fram en sväng :D ja nu är det väl verkligen vår??
Jag jobbade ifrån 6-13 idag och jag är helt slut, ont i ryggen, trött i huvudet och massa plugg som måste göras. Men jag har allt gått igenom endel sidor, men det är svårt att veta vad dom vill ha. Jag har även fixat stallet som vanligt, men en sak som verkligen ger vårtecken är min och macys första träning. Hon var lite osäker på vad det egentligen var hon skulle göra, men med bus och lek är allt skoj :) hon var i allafall super duktig och jag är nu anmäld till en ny kurs.
nu ikväll skall jag bara slappa, äta och slappa, jag är för trött för att ens tänka :(



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: