StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vampire diaries :)

Frureinhold.se / 01 Mars, 2010 - 06:34 / Vardagen

Måste säga att den serien är helt okej, den är inte som true blood big nono men den funkar liksom :) har sett två avsnitt nu och jag förväntansfull för det tredje som vi skall se ikväll :) OS är nu över och sverige gick hem med 11 medaljer :) riktigt skoj faktist, kunde blivit flera men vi är ju experter på att komma fyra *suck* Lite segt bara att det är 4 år till nästa gång, hade ju kunnat vara lite oftare, vi har ju inga direkta sommar os idrottare i sverige heller så det kommer att bli rätt seg väntan. Men men så är det, idag skall jag till ett helt nytt dagis och jobba :P skall vara där hela veckan vilket är kanon :) skönt att ha lite framförhållning allafall. Dock hinner jag inte hem på rasterna så idag skall macy med ''farmor'' till jobbet och resten av veckan skall hon med robin :) kul med lite omväxling.

På tal om ingenting och att tiden går fort osv. Det är 1 Mars idag, kan ni fatta ?! det snöar här och det är en storm påväg in, känns såååååååååååååå motiverande om ni frågar mig... Men men snart borde det väl vända, såhär mild helg som vi hade nu har vi inte haft på lääänge så håll tummarn för att det vänder snart.



1 mars i afrika :P

Jag tänker också lägga en rad till alla de jordbävningsdrabbade länder som just nu kämpar för att få en ynka förståelse för allt detta elände. Det är naturkatastrof efter naturkatastrof och ingen kan nog riktigt förstå varför ?!! Den globala uppvärmningen har jag inte sett skymten av på 3 månader så man börjar ju undra....





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: