StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

söndag är alltid söndag

Frureinhold.se / 28 Mars, 2010 - 21:11 / Vardagen

gud ingen uppdatering förän nu, illa av mig måste jag säga. Men jag tänker skylla det på en hektisk dag. Kl 8.00 imorse var jag uppe och gjrode mig iordning, var så snäll och sminka mig innan jag väckte robin för att gå ner till stallet och ta ut hästarna, mocka och fixa hö :) Vi var tvungna att komma upp i tid idag eftersom vi först skulle till mormor på sjukhuset. Sen ner till anna och joakim och lilla söta stella.. gud vilken silkeslen och mysig katt alltså. Vet ej vad rasen heter, men den är näst intill nakenkatt och stora öron, lite lik egyptens katter på faronernas tid :) as mysig allafall. Macy skötte sig kanon också, la sig och studerade den lille vasen :) Vi var ocskå inne på freeport en sväng innan och köpte två par jeans till robin :D ett par shorts och ett par vanliga :) love levis store asså!! och det sjukaste av allt var att jag inte köpte ngt till mig själv, vad är oddsen :D men jag får ju ett paket imorgon med kläder :D yeeii for me..

Nu ikväll blir det Johan falk och mys med min skruttis :) tänt massa härliga ljus och gjort chokladbollar nam nam.. Imorgon skall jag nog in till Catrin och mysa med henne, saknar henne redan haha.

Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haft en bra dag? :D♥

2010-03-28 @ 21:23:56
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Anonym

siames?:)

2010-03-28 @ 22:02:30
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härligt! :)

jätte bra :D

2010-03-28 @ 22:04:07
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

HEJ!



Nu har jag kämpat med frågorna i frågestunden i timmtal! Men nuligger svaren uppe på bloggen i alla fall!! Kika in för att få lite intressant läsning! :D



KRAM // AMANDa RIEEM

2010-03-29 @ 00:24:37
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Ingrid

snygg!!

2010-03-29 @ 18:42:20
URL: http://lillsiz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: