StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

plugg

Frureinhold.se / 26 Mars, 2010 - 10:08 / Vardagen

blää nu har jag gått igenom 2 st marknadsföringsböcker och är inne på den tredje :( och då skall ni veta att den tredje är 800 sidor på engelska... punkt punkt punkt är verkligen så jag känner just nu :p Men för att se det positiva i allt detta är ju att det är fredag idag :D fridays är alltid fridays :) Idag skall jag dock plugga hela dagen, men ikväll är det hockey och ingen kan ta hockeyn ifrån mig :) hoppas bara på att det går bra, det skulle göra mig så himla glad :D
Igår spenderade jag min dag tillsammans med catrine ifrån valpkursen, gud vilken härlig tjej det där är :) pratade konstant om allt och inget från 10 - 15 :) vi var även inne i uddevalla city och tog en fika på espressohouse, solen stekte och vi satt nog där i närmare 1 timma. Macy var ju självklart med och hon var så himla duktig, låg vid mina ben, studerade människor som gick förbi och var en klippa :) sååå nöjd med henne och hur hon har blivit, glad,sparallig och otroligt inteligent hund. Pluss i kanten för mig och Robin.. Snart börjar en ny kurs också, 20 april tror jag det var, spännande värre :) Tränade lite klicker hemma igår kväll och hon är verkligen sååå duktig.

Jag såg också att resterande delen utav mina kläder som jag beställt är på väg :D yeeii fick även petat in en bikini som jag föll för :) en rosa såklart med ett guldigt spänne längst fram:) har ju ingen direkt rosa bikini längre så det var verkligen behövligt ;) eller lycker inte ni det ?? Tog lärdom från förra året att beställa sommar och vår kläder tidigt, den tar dom slut :) Har ju en hel resväska med sommarkläder som jag skall byta ut med mina nuvaranade vinterkläder :)
ut med vintern och in med våren :D thats the game I play :)

Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Hej! Jag måste säga att det är det finaste och ärligaste svaret jag fått på den frågan. Din beskrivning låter fantastisk, och jag kan känna igen mig till 100% eftersom min familj också har båt och är ute i stort sett varje sommar :) Tack för det fina svaret!



Hoppas du har det bra!

2010-03-26 @ 10:32:41
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Det värmer :) Tack så mycket! Om du inte redan följer med bloglovin rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



I helgen ska jag försöka bli frisk och bara ta det lugnt :) Vad har du för planer?



Hoppas du har det fint!

2010-03-26 @ 10:50:21
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Vad roligt! Tusen tack :) Då önskar jag dig lycka till med pluggandet och tentan! Håller tummarna för dig :)



Kram!

2010-03-26 @ 11:05:33
URL: http://ellerenellen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: