StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

härlig dag...

Frureinhold.se / 15 Mars, 2010 - 13:17 / Vardagen

0-68f75b2b1045d7984a0cd883c8755fe9.png

Kolla varifrån!

härlig dag på jobbet:) solen skiner och snön smälter:) livet Är bra underbart ibland. Slutar halv 6 idag och när jag kommer hem skall jag grilla lax:-) Mums:-)


Postat av: Sofie

Hej! himlans söt blogg du har här:) jag snokade igenom din blogg och hittade din lista av vad som ska göras 2010, är det så att ni planerar barn? :) i så fall kanske du har några tips att ge mig? ha en fin natt. sofie

2010-03-16 @ 03:14:36
Postat av: TotalPink-J

hej sofie :)Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev där men jag kan tänka mig att det står ngt om resor och det har vi inplanerat :) sen tattoo, det sparar vi till, hoppas att det går igenom :) sen har vi en pink konsert inlpanerad i sommar och lite resor inom sverige. Barn kommer att få vänta några år till :) vi har macy och duchess det får vi nöja oss med så länge. Blir allt jätte sugen med alla knoddar som yr runt än, men jag känner mig inte redo (om man någonsin blir det) så det får vänta :)

2010-03-16 @ 09:07:47
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: