StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

halsfluss

Frureinhold.se / 04 Mars, 2010 - 19:20 / Vardagen

kul kul kul, att man då har fått halsfluss :( inte det roligaste. Allt började igår morse, vaknade med ont i halsen och sen stegrade det bara under dagen. När jag kom hem var det katastrof i min hals och kropp. Det värkte och värkte, jag svettades med och allt kändes bara skit. Natten var ännu värre, kunde inte sova ett dugg, skakade och frös, svettades och ah ni förstår nog hur illa det var. Morgonen var lika illa som natten, kunde inte andas, kändes som om jag skall kräkas och benen bara vek sig när jag skulle försöka komma ur sängen. Jag vägrade tro att jag var sjuk och envisades om att det var en vanlig förkylning. Men runt lunch ringde jag 1177 (sjukvårdrådgivningen) fick då en tid på min vårdcentral och vid 2 var prognosen ställd. Super duper halsfluss, han nästan småskrattade när han kikade i min hals; man hade ju kunnat ha roligare påpekade han :p Så nu ligger jag i sängen, kikar på hockey och dricker varmakoppen och glass :D yammiiee !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: