StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 30 Mars, 2010 - 06:42 / Vardagen

det blir jobb idag med, står och skall platta håret en snabbis, tänk er ett hår som står åt alla håll och kanter haha. Kan tro att jag har varit på en hårdrockskonsert eller nott :p vad tror ni ?? haha.. Jag har blivit så inne på ted gärdestad, på nott sätt så känns det som vår när han sjunger om sina svalor och månar :p ni borde prova, man blir helt varm i kroppen.. Jag slutar inte förän kl 16.00 idag så Macy bus får turen och åka med robins mamma till jobbet, hon hade klarat sig hemma, och att jag kom hem på min rast, men hur kul är det att vara hemma själv i så många timmar`?? Nä då är det tur att jag och robin har en sån bra veronica som hjälper till när det behövs :)
Nu skall jag sminka mig och platta håret som sagt :) Jag vill ha en egen måne..... nanan som jag kan åka till.. nana (8)

Postat av: elina

sv; det är bra, tänkte faktistk vara ute något idag. Innan det massa pluggande

2010-03-30 @ 14:16:26
URL: http://elinajanhede.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Thaanx ;D

2010-03-30 @ 17:16:40
URL: http://fattybom.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: