StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

snart är det dags....

Frureinhold.se / 18 Juni, 2010 - 22:23 / Vardagen

Ja nu är allt packat, tror jah :p men annars får man köpa det som fattas där nere. Jag känner mig lugn allafall och har ingen feber, helt otroligt. Jag har ett sånt kontroll behov så det är tragiskt, men jag är lugn och det är väl ett gott tecken ???? : O Jag litar på min bereste man helt enkelt , dock är jag mer berest inom europa än vad han är men han har ju varit i kina ett gäng gånger och runt i asien, skottland och afrika + USA mm. Ja ni förstår ju, rhodos är ju små potatis :D Jag har dock seperations ångest när det gäller macy, gud jag saknar den fina fina söta söta gos mjuka kropp, love love love !!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: