StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

oops

Frureinhold.se / 15 Juni, 2010 - 14:31 / Vardagen

Det skulle man kanske ha också ja, sitter och kollar igenom bokningspappret, vad man skall ha med sig osv. Jag kom då på att vi inte har ngn hemförsäkring, det har liksom inte blivit av. Lite dumt av oss att helt enkelt glömt av att fixa. Tur att ingenting har hänt. Men nu är allt fixat, alla papper utskrivna och passen nedlagda. Idag är det sol och varmt här ute i bokenäs, riktigt gott :) satt ute i en timma innan jag var tvungen att gå in och börja greja med alla måsten. Jag skall ju jobba ikväll så då får man fixa och dona innan.

Vi såg ju på true blood igår, oj oj oj vilket underbar serie det där är. Man har saknat ljudet utav introt och allt sex ?! haha skoj, men resigören måste älska sex för det är sex sex sex hela tiden. Skall inte avslöja för mkt nu för er som inte sett det, men jag kan säga så mkt som att serien ÄGER !! '


Gud vad jag kommer att sakna macy när vi är borta :( redan nu har jag seperationsångest, men hon är ju min lilla bebis, så är det bara, På fredag fyller hon 1 år :p gud vad tiden går fort :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: