StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

oj då, förlåt

Frureinhold.se / 13 Juni, 2010 - 21:45 / Resor

Jag skäms lite för min extremt dåliga uppdatering men jag har verkligen ingen ork eller lust till att blogga just nu. Har så mkt annat som är så mkt roligare :) Har tänkt att blogga flera ggr om grejer jag köpt och om saker jag gör, men det läggs hela tiden åt sidan :) Jag har shoppat två toppar på bik bok, kan lägga upp imorgon :) Sen åt jag och robin smarriga kräftor och räkor i fredags till ett saint clair vin som smakade svin gott :D Vi har haft spår här hemma där macy fick massa beröm :) = hittade med en gång :p Vi har varit och fiskat två ggr, hur mysigt som helst :) Varit iväg och ridigt och även där har det gått hur bra som helst :p Men det bästa av allt är att vi har bokat en resa till rhodos om en vecka som sträcker sig över midsommar :D :D :D det är helt underbart !! vi kommer att möta upp joakim och anna som kommer ner ngr dar senare än oss :p



ett helt okej hotell med 50 m till havet 150 till centrum :) hotellet ligger beläget i rhodos stad vilket är kanon :)



så den 20 åker vi iväg :) en vecka semester bara sådär, helt klart min stil :) Nu skall jag äta en super god rabarber/äpplepaj som robin gjort till oss och kolla på shutter island :)


Postat av: Anna

Fy vad avis jag blir. Låter som om ni kommer att få det underbart. Tänk inte på oss i det kalla regniga Sverige. :))

2010-06-14 @ 21:23:45
URL: http://Drillfrjant.blogspot.com
Postat av: Sofia

Vi har bokat samma hotell under samma tid! Ha en trevlig resa! Haha!

Har du varit på Rhodos tidigare? ;o

2010-06-22 @ 11:15:10
URL: http://hhhurtig.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: