StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Måndag

Frureinhold.se / 07 Juni, 2010 - 10:10 / Vardagen

Japps ny vecka och allt. Helgens bravader har gjort att jag inte hunnit med att blogga, tråkigt för er ;) :PI fredags jobbade jag från 18-11 riktigt slapp tid, men vi hade inte många gäster alls så det rullade på väldigt fort :) Kom hem till en sliten robin som hade skruvat soldäck hela kvällen ::D men gud så fint det blir, det ligger i en bergsdälpa med 2 stora pampigasyrener på varje sida :) Vi låg där i lördags förmiddag innan vi skulle åka till kungbacka och det var helt ljuvligt :) Som sagt lördagen spenderade vi i lugn och ro hemma, bara gottade oss :) Får ju passa på att sola när det finns möjlighet till det. Som idag är det ju moln, dö trist :P Lördag eftermiddag och kväll spenderade vi i kungsbacka på inflyttningfest hos Joakim och Anna, super skoj verkligen och vi tog sen och gick ut i kungsbacka, på esters för att vara närmare exakt :p Spännande att gå ut på ngt annat ställe än gbg :P Jag måste dock klaga lite på musiken, det var techno versioner på exakt allt, var är det för fel på orginalet ?? :P Står ju bara massa fulla wannabees och fiftar med sina armågar, att jag inte dör av skratt. Man kan faktist dansa på annat sätt utan att se helt wierd ut.. jaja får ge dom en danslektion haha ;) Vi sov i kungsbacka och vaknade upp vid 10 dagen efter utav att moses och stella ville gosa :) yber söta rex katter. Skulle gärna vilja ta med mig dom hem, they are to die for !
Igår var det slapp dag verkligen, umgicks med victor och mirjam hela kvällen, myste som tusan, åt gott och spa:ade oss lite :) Ren söndags lyx kan man säga. Nä nu måste jag skynda mig iväg, hörs senare !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: