StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Macy 1 År 090618

Frureinhold.se / 18 Juni, 2010 - 11:56 /

idag fyller macy hela 1 år, den 18 juni 2009 01.50 kikade den enda svarta lill skrutten ut :) Jag är så glad över att få möjligheten att lära känna denna underbara hund. Hon är mitt allt och kommer vara det i all evighet !!



Tänk att hon har varit såhär liten ?????



här var hon påväg hem till oss :)



och så började hon växa, fort som tusan :)



hur söt får man lov att bli ??



helt oskylldig ???



kolla vad lång jag kan bli ''voff''



så började valpkursen



första tanden



smile??



stor tjej nästan 1 år :)



duktigare och mer underbarare hund får man leta efter !! Jag älskar dig mitt hjärta !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: