StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

jag dööööööööör

Frureinhold.se / 29 Juni, 2010 - 18:15 / Vardagen

jag hatar ormar !!!!!! okej tillbaka till igår, jag och jennifer red ju igår och vid 10 kom vi ifrån stallet :) Så gick vi upp till oss för att köra hem henne. Så kollade vi ut över ängarna och så ser vi 2 rådjur och en bebisråis (trodde vi) det var en räv som hade tagit deras bebis :'( jätte hemskt och fruktansvärt. Vi bestämde oss för att stoppa räven och rädda bebisen. Tyvär var det försent, den var redan död sen länge. Den var så liten, kanske en vecka gammal och så himla söt. Mamman jagade räven och hon såg minst sagt uppgiven ut :( Tyvär är det ju djurens värld, sånt här händer, men det var verkligen fruktansvärt :( Men till idag, vi måste få bort det som var kvar utav bebisen eftersom det skall balas om en vecka om vädret håller sig. Så i min goda ro gick jag och kikade efter kvarlevorna och så hörde jag prassel bakom mig och jag vänder mig om, tro på fan att en stor jävla orm slingrar precis bredvid mig, jag skrev och sprang som en älg över åkern, ren panik, är skärrad ännu, blä blä blä... JAG HATAR ORMAR, vidriga djur !!!




buuhuuu :(

ett litet kort ifrån rhodos :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: