StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

funderar på..

Frureinhold.se / 27 Juni, 2010 - 19:24 / Vardagen

Ja nu är vi hemma och allt har varit kanon, dock får ni vänta tills imorgon innan ni får se bilder etc :) nu skall jag äta grillad mat , kolla på true blood och mysa :) jag funderar också på att göra min blogg privat, är lite trött på alla loners som läser fast att dom egentligen hatar mig hhaha :p ni vet vilka ni är :) så för er som vill fortsätta läsa min blogg kan ju sända ett mail :)

Postat av: Syster

Det gör du rätt i...jag vill va med så jag kan ha lite koll på dej ;-)

2010-06-27 @ 22:29:14
Postat av: anonym

hej, läser din blogg varje dag men vill gärna inte skriva ut min e-mail. så kan du inte behålla bloggen som den är? super bra blogg:D

2010-06-27 @ 22:37:13
Postat av: madeleine karlsson

jag vill fortsätta o läsa din blogg så jag vet hur du har det...eftersom att jag är så dålig på att höra av mig!..om jag får förstås!=)...kramar ifrån mig i göta!=)

2010-06-28 @ 14:36:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: