StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fredag

Frureinhold.se / 04 Juni, 2010 - 17:10 / Vardagen

Idag är det jobb igen, men jag tror att det kommer bli rellativt lugnt. Har runt 22 gäster och västkustbuffé :) mums mums. Men om vi backar en dag så var det ju arbete igår med. Jag bloggar ruskigt dåligt just nu, men det är så himla underbart väder ute. Solen skiner, det är blå himmel och svin varmt. Jag ÄLSKAR svensk sommar, när den är som den är nu :) helt underbar. Kvällarna är svala och sköna, fridfulla. Satt ute på balkongen på jobbet igår runt tio och det var helt magiskt. Vattnet var helt stilla över fjorden och ngr fåglar simmade så lugnt i vattnet. Så gött att kunna jobba på brännan nu med, älskar att vara brun och ha en sån där fräsch känsla i kroppen. Jag upptäckte även att macy hade grävt ett stort hål i kanten av gräsmattan igår när robin var ute och byggde trall. Tänkte först täcka igen det, men funderade en stund och bestämde mig för att plantera ner min körsbärsbuske där, hålet var i perfekt storlek så i med busken och ny jord. ; såås 5 minuters jobb är kanon :) Tack macy, din lilla grävskopa. 
Om jag inte hinner blogga imorgon så skall vi till anna och joakim på inflyttningsfest :) Skall även gå ut i kungsbacka, erkänn spännande ?! Jag funderar på att ha min nya klänning som jag köpte i onsdags, den är sådär sommrigt fin :) Kanske inte den mest festliga men helt klart snygg :) Ha en bra helg alla !!

Postat av: Playmates Of Sweden

gud vilken fin klänning :D

2010-06-04 @ 23:24:38
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: