StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

blahhaaa

Frureinhold.se / 17 Juni, 2010 - 16:37 /




var ju ett tag sedan jag la upp kort på mig så här har ni :D nu skall jag jobba !!


Postat av: sofi

det är tråkig att läsa en blogg när man nästan aldrig får se hur skribenten ser ut så mer bilder på dig tack! ;) jag undrar vad du använder dig utav för smink? är det det märkena du gillar bäst eller vilka smink märken tycker du bäst om? kram sofi

2010-06-17 @ 22:59:11
Postat av: Pernilla

Tjo! Jag antar att du mena att ja skrev att ja e singel när du undra va som hänt? Jag har vart singel sen i våras dock :P Vi har sklijts åt som vänner, ingen Edet-style här inte :P Nää, men han jobbar sjukt mkt å ja jobbar sjukt mkt, så vi skulle kunna ses kaaanske kaaanske 1 gång i månaden under året, förutom mellan slutet av maj mitten av september, då skulle vi inte kunna ses alls... Så bättre att göra så här än att gå å må dåligt över att man aldrig träffas! E ju inte super kul men, ja, är det ment to be så lär vi återförenas i framtiden, annars var det väl dax nu helt enkelt!

2010-06-18 @ 00:15:37
URL: http://vanillab.blogg.se/
Postat av: totalPink-J

inte illa menat, men läs inte min blogg om den nu är tråkig :P jag har varit dålig att lägga upp kort enbart på mig, men det är allt ngt då och då :) Men jag skall försöka bli bättre, jag använder lite olika, make up store, id, mary kay, loreal smashbox osv :p är super nöjd med allt !! :)

2010-06-18 @ 00:32:43
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: