StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

avslutning på kurs :)

Frureinhold.se / 14 Juni, 2010 - 21:21 / Vardagen

Ja idag var det avslutning på kursen och vi avslutade med ett prov. En riktig tävling, tror du jag var nervös ?!?!?!?!?!? jodå helt skakig och pulsen gick i hundra, har tränat som en tok denna veckan och det gav resultat :) av sex hundar kom jag och macy på andra plats :D vi blev slagna utav en sjukt duktig hund, Svea är en pumi på två år. Men jag är så stolt över macy, hon är yngst i kruppen och fick 2 tior, 2 nior, 1 8 och 1 6 (linförhet är inte macys grej, svin tråkigt) :p


puss på dig min älskling !



lägger också upp korten på mina kläder jag köpte i helgen :)
plommonröd klänning (ser röd ut)

vit lång tshirt med paljetter och fransar :)


nu är det true blood ciaaooo !!!!


Postat av: Sofi

nu var det länge sen jag kollade på din Blogg och när jag kikar runt efter macy bilder osv hittar ja inga nya videor på henne. jag vet inte om du bryr dig om vad dina läsare tycker men jag hade velat se lite mer film med macy :) älskar verkligen hundar men kan inte ha någon själv. du verkar vara lika mycket djur älskare som mig :) mer macy åt folket! haha

2010-06-15 @ 02:08:44
Postat av: TotalPink- J

klart jag bryr mig om mina läsare, får ladda den andra kameran så skall jag filma henne :) min systemkamera har inte den funktionen tyvär :( Men jag har ju min rosa undervattenskamera som endå måste laddas eftersom den skall med till rhodos :D

2010-06-15 @ 11:14:56
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: