StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

seg seg

Frureinhold.se / 07 Juli, 2010 - 11:22 / Vardagen

Ja ännu en gång är jag seg på att uppdatera. Men vad skall man göra, när tiden är ens största ovänn. Man hinner helt enkelt inte. Igår började jag jobbet kl 14.00 för ett möte med vd och restaurang chef. Jobbade sen fram till 23.00 och då är det inte mkt tid man orkar lägga på att starta datorn (tyvär ;O) Men igår var det min första räkfrossa och det gick kanon, gästerna var super nöjda och maten gick nog åt :P Träffade även lite nya sommararbetare igår, jätte trevliga dom med så det lär bli en kanon sommar :)
Nu jobbar jag idag och imorgon med sen skall jag, robin och macy packa bilen för att åka till blekinge och på den efterlängtade valpträffen, guud så jag har längtat efter detta ögonblick. Få se alla macys syskon och mamma :) kanon helt enkelt.


Nä nu skall jag ut och rida en sväng, vi hörs senare eller imorgon.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: