StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

på väg

Frureinhold.se / 10 Juli, 2010 - 10:32 / Vardagen

Nu sitter vi alla i bilen och är på väg till blekinge. Bilen är packad med allt (tror jag) haha. Vi skall bo på en ranch med shirehästar, spännande. Man fick ju leta upp ett ställe där lillskruttan kunde vara med. Vi skall även träffa AnnaMaria, jonas, hampus och nella idag en hel dag i förväg. Om det är skönt väder skall vi bada med hundarna och grilla :) mys mys mys, nu har 5 timmar i bil framför oss, suck :( ge mig ett flygplan så jag kan åka snabbt vart jag vill, eller ännu bättre ge mig vingar :D flyga som en fågel hade varut super skoj :) en stor örn i så fall :D
wiiieee :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: