StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dieter

Frureinhold.se / 12 Juli, 2010 - 15:48 / Vardagen

diet diet diet och diet, ja det är väl huvudämnet som surrar året runt men jag måste få tillägga lite. Det nya som jag hörde häromdagen var LCHF, you said what ???  low carb high fat, suck !! Vad hände med den normala, äta rätt, ofta, varierande och röra på sig regelbundet. Är det för enkelt eller helt enkelt för tråkigt ?? Jag tänker allafall inte starta ngn diet, har testat lite pulver, svält metod och inget funkar, man blir bara sur och nedstämd. Nä jag tänker hålla mig till det ''normala'' äta rätt och regelbundet, trycka i mig godis på lördagar och röra på mig så mkt jag orkar och hinner. Hittils har jag ju klarat mig ganska bra 169 cm och 58 kg, helt okej !!




Postat av: Sara

Haha de är bra Jennifer! På helgen ska man äta massa godis ;) Man lever ju trotsallt bara en gång så varför välja bort allt de goda?

Puss :)

2010-07-18 @ 08:22:35
URL: http://typsaara.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: