StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bakis

Frureinhold.se / 30 Juli, 2010 - 14:48 / Vardagen

Ucha nu sitter jag på jobbet och väntar på camilla som är en segis. Vi skulle ses vid 2 och ta en fika men när jag kom dit satt hon och åt :p seg seg seg, nä då har jag ju tid att blogga lite. Igår var det kalas för henke, kanon skoj med överaskning, kidnappning, tårta, musik, lekar, skratt, däckning och flams :D ja men kvällen blev helt klart lyckad asså. Han fick presentkort på systemet på 1400:- så nu skall han köpa sig en svensk wiskey :D han blev helt överlycklig, snacka om alkolist ;) nädå, i värsta fall får han bjuda på nästa fest asså. Här kommer lite kort på mitt jobb och mina underbara arbetskamrater !!!




vill bara tillägga att vi inte är ett dugg normala men det är ju det som är skoj, fy fan för att vara biege ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: