StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

to much love ??

Frureinhold.se / 22 Januari, 2010 - 12:06 / Vardagen

Kan man ha för mkt kärlek i kroppen ?? Jag sitter just nu och kikar ut på satina som står och äter lite lunch. Jag var nere förut och fixade i stallet och gick ut i hagen för att pussa lite på sötnosen. Man blir så himla lycklig när hon står och snosar en på kinden med henne mjuka gosiga mule. Och när poke kommer fram och vill gosa han med, blir hon sotis och puffar ännu mera på mig. Sen med macy är det samma sak, det är gos gos gos och massa bus. Duchess är väl den lugna i våran familj, hon nöjer sig med gos lite då och då :) men hon är himla charmig hon med !! Sen såklart all kärlek till Robin han vill ha gos mest av allt ;) men på tal om för mkt kärlek, jag kan till och med komma på mig själv sitta och beundra hur vacker bil vi har och köpa massa saker till den, så att den mår bra :p haha jag har nog en skruvlös på minst 1 ställe :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: