StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

TILL MIN BFF

Frureinhold.se / 02 Januari, 2010 - 12:41 / Vardagen

Här kommer en kommentar i förväg som fick mig att bli så himla lycklig :) love you hun

Michaela Krook om FRÅGESTUND TILLS IMORGON 20.00:

1.Vem är världens bästa Michaela?? Det är du såklart, michaela krook-världens bästa

2.Och vem älskar sin bff och tänker på henne varje dag trotts att vi inte ses så ofta?? =)- Det är jag, jag tänker på min bff hela tiden och saknar henne trots att vi inte ses så ofta !!!!

3.Vem är världens bästa Jennifer?? - den är lätt :D det är ju jaaaaaaaaaaag :D

Jag har svar på allihop men frågan är om du tycker som jag!!! =) - instämmer helt och hållet !!

---->Once a bff, always a bff <----


Postat av: Emma

SV; jodå det är bra :D vad gör du då?:)

2010-01-02 @ 12:44:43
URL: http://rosaapantern.blogg.se/
Postat av: Michaela Krook

DU HAR HELT RRRÄÄÄTTT!!!! =)

2010-01-02 @ 12:59:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: