StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

skämma bort ??

Frureinhold.se / 21 Januari, 2010 - 14:23 / Shopping

Jag har en förmåga att alltid ge mina djur och pojkvän det allra bästa man kan ge. Tex, bra mat till djuren och massa omvårdnad, sköna produkter och allt en hund, katt och häst kan önska sig. Jag set alltid till så att Robin mår bra, har det han behöver i olika situationer. Men nu har jag insett att till och med bilen skall ha allt som en bil behöver. Så nu när jag och macy var och handlade hittade jag massa fint till även den. det fick bli, 2 set med rengöringsdukar, en för interör och en för allround. Den har fått 5 nya tvättsvampar, avfettning och lyxtvätt :p Är det inte helt otroligt hur man orkar lägga ner tid??? och på en bil :D Jag är nog one of a kind?? dont you think :D Sen får man ju inte glömma att ta hand om sig själv också :D men det gör jag heeeela tiden :p



Jag köpte också nya b vitaminer till satina :) mumsigt värre !! Nu skall jag vila en stund, har extrem huvudvärk och behöver få bort den innan jag skall ner till stallet. Tänkte höra med Robin om han vill gå en långpromenad med Satina mig och macy när han kommer hem :) Alltid mysigt att komma ut innan det blir mörkt :D


Postat av: Ahline

sv; jag är trött,förkyld och sugen på en apelsin. ska gå och fixa det nu. haha! :D gjort idag?/händer ikväll?

2010-01-21 @ 18:12:13
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/
Postat av: Robin Reinhold

Japp absolut ONE OF A KIND men jag älskar det. Du är den bästa

2010-01-21 @ 19:20:52
Postat av: Pernilla

He he, jag tycker det låter helt naturligt att köpa det där till bilen, man tjänar ju på det i längden att hålla efter den. Den håller sig fräsch längre och då håller sig värdet på den lite bättre, så det där tycker jag låter som något jag antar att de flesta som har en nyare eller fräschare (behöver ju inte vara ny för att vara fräsch) bil köper. Annars är man ju bara dum, om man inte ser till att hålla bilen ren!

2010-01-22 @ 18:46:19
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: