StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

oj...

Frureinhold.se / 14 Januari, 2010 - 21:06 / Vardagen

detta har nog varit min sämsta blogg vecka på jag vet inte hur länge. Men nu är man ju bortrest och i fjällen kryllar det inte om internet café. Men om jag skall vara riktigt ärlig så blev jag stressad så fort det kom in en dator i stugan :P det har liksom varit skönt att vara ifrån allt sånt.. haha sorgligt men sååå sant.
Veckan har varit helt underbar, solen har varit framme och strålat varje dag och backarna helt fantastiska. Vi är ju ute tidigt iår vilket innebär mindre folk. Vi behöver aldrig stå i kö och man behöver inte knö i backarna.
Men en som jag saknar något så fruktansvärt mkt är macy, jag ringer hem varje dag och kollar hur lilltjejen mår :) Men hon är i trygga händer hos hennes farmor och farfar. Detta får räcka för nu, jag är helt slut, det är tungt att åka skidor hela dagarna. Speciellt om man skall tävla med alla vem som kommer först ner :D dock är det nog bara jag som tävlar medan alla andra kör på stil :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: