StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nu Är...

Frureinhold.se / 10 Januari, 2010 - 12:34 / Vardagen

0-178462c0571eb4ade7095e61bf5f095a.png

Kolla varifrån!

nu Är vi snart i sunne. Jag har mått skit hela vägen:( mår as illa, men men det går väl över. Det Är allafall strålande sol och trafiken har flytit på bra. Hoppas att alla mina lärare mår bra


Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-10 @ 12:39:32
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

hoppas det går över <3

2010-01-10 @ 13:18:22
URL: http://beattriicee.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: