StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nu Är...

Frureinhold.se / 25 Januari, 2010 - 13:03 / Vardagen

2965fe1bde6740f16f0343acaad9426a.png

Kolla varifrån!

nu Är det 5 min kvar till första lektionen, jag vill inte vara allt för dömande men större delen Cv alla som Är här Är Geeks som lever vid sin dator, människor med ingen stil alls, grått och tråkigt sen en klick med lite av varje:p Uch för mina fördomar... Men mitt bland alla matte genier står en tjej med rosa mapp svarta nit stövlar och sin röda fina kappa. Ha ha det ser nog roligt ut. Någon som sett legally blond? Ha ha ursäkta stavning och meningsuppbyggnad:p


Postat av: Anonym

var gärna med och tävla på våran blogg :D <3

2010-01-25 @ 22:42:12
URL: http://fashionqueens.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: