StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Mera snö, suck !!

Frureinhold.se / 21 Januari, 2010 - 10:26 / Resor

Vaknade vid 5 inatt och behövde gå på toa. Men uch vad är det för oväsen ??? jo då åker skottmaskinen runt utanför, man såg inte hur mkt snö det hade kommit men om skottisen åker så kan man räkna ut att det har kommit en del. Sant som det var sagt nu när det ljusnat ute har det kommit snö :/ segt men sant, får vänta på våren ett tag till.



Jag och skrutten satt och kollade på lite resor igår, och nej det blir inget thailand eller ngt annat random b land. Nej nej vi kikar på andra delar av jorden, dock vet jag inte om jag skall dela med mig av våra planer. Då kanske ngn tar efter och gör samma sak ;) låter hur ego som helst, men jag kan säga såhär att det är på andra sidan utav Sverige och med sverïge menar jag thailand. Man kan säga att thai är det nya mallorca eller kanarie öarna. Tråkigt men sant. Jag vill åka dit där inte alla har varit, ngt eget och helt fantastiskt :D Får se vart det bär, men man kan ju alltid planera lite och så :D Dock är det inte ngr längre resor till sommaren, då är det road racing och härliga resor i sverige, funderar på öland och gotland. Kul att få visa macy nya ställen och bara njuta av livet tillsammans som en underbar familj :D


Postat av: Pernilla

Vad menar du med "random B land"?? Lite annorlunda definition! :)

Är det inte bra i Thailand? Jag har aldrig varit där så jag har ingen aning! Själv vill jag åka till Indien eller kanske Nya Zeeland, ska ju vara otroligt fint på NZ. Har även lite kompisar som är därifrån, varav en av dem flyttat dit igen!

2010-01-22 @ 18:49:40
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: