StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Matte

Frureinhold.se / 25 Januari, 2010 - 09:37 / Vardagen

Nu är det dags för matte igen :/ har min första lektion idag och jag kan väl säga såhär; jag behöver hjälp :p Sitter och nötar andragradsekvationer och jag fattar inte vitsen med att ha massa p och q och x överallt :P Men men det är väl bara att kämpa på och se vart det leder.



Igår var det söndag som alla vet och söndagar är riktiga slappar dagar. Dock var vi så hurtiga så vi åkte in till uddevalla och tvättade bilen. Smidigt att åka till en varm tvätthall istället för att stå ute och frysa och göra isgata för alla som går förbi ( typ en i veckan ;) ) men men nu är den super fin iallafall. Vi gjorde också en super god gryta igår bestående utav älgkött, scharlottenlök, morot, vitlök, kryddor i mängder, viltfond med kantarell och champinsar :P Det blev super mums :D dock tar det ju ca 3 timmar att tillaga så man får har gott om tid på sig :)



Kanske är denna verksamhet jag skall starta ;) haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: