StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

make up store

Frureinhold.se / 24 Januari, 2010 - 11:04 / Shopping

Här kommer produkterna jag köpte igår :) skall bli spännande att testa hur de funkar och jag får hoppas att jag blir nöjd :D

först en foundation

Matt foundation är något mer täckande och ger som namnet säger en mattare yta. Passar den kombinerade till feta hudtypen. Ger en mycket jämn och fin yta.

nyckelingrediens

  • Glycerin: Verkar mjukgörande och fuktighetsbevarande för alla hudtyper. Är även bra för hållbarheten av produkten
  • Pantoten: Binder fukt i överhuden, ökar pigmenteringen, påskyndar celltillväxten, snabbar på läkning av solsvedda och brännskador, sår och akne, hämmar tillväxt av bakterier och sägs också vara bra vid klåda.
  • Propylenglykol: Använts mot viss typ av eksem, är fuktbindande/håller kvar fukt i huden, dödar vissa bakterier

Mycket lättarbetade neutraliserande concealers. Eazy Cover all Blue innehåller orangea pigment som effektivt tar bort blåa partier i ansiktet. Eazy Cover all Red innehåller gulgröna pigment som döljer rött. Denna typ av concealer är tunnare och krämigare i konsistensen, passar därför även en torrare hy.

nyckelingrediens

  • E-vitamin: (Tocopheryl Acetate) Binder och bibehåller fukt, skyddar huden och stimulerar cellproduktionen.


Denna sprayar du i ansiktet, den är full av aloe vera och ger en fräsch känsla. Du kan spraya den när du vill och den förstör varken smink eller ger en fet hinna. Jag är super nöjd med mina tre produkter och det lär bli fler :D Hitatr massa fint på deras hemsida. http://makeupstore.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: