StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

lets dance och mys

Frureinhold.se / 29 Januari, 2010 - 20:29 / Vardagen

Nu ligger vi i sängen, döds trött, jobbat hela dagen och sen hem direkt och plugga, fy bubblan vad det tar på en. Och inte nog med det så var jag tvungen att åka till banken och fixa in lite pengar sen handla och sen hem igen och fixa satina, klar med henne var det dags för plugg igen. Ah ni hör ju själva, på en fredag och allt. men ni kan vara lugna, jag får mitt imorgon :D för då skall jag och anna + hennes kompisar ut :D robin skall gå ut med joakim och ah det skall bli kanon skoj :) så därför måste jag fixa allt idag !!!!



Nu skall jag vila, hörs imorgon



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: