StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godnatt darlings

Frureinhold.se / 25 Januari, 2010 - 22:53 / Vardagen

Nu är det dags att släcka de små gröna :) jag har haft ilande huvudvärk nästan hela dagen, känns inte så motiverande att göra ngt alls då. Var nere i stallet i eftermiddags och det var nog enda gången på hela dagen som jag inte kände av huvudvärken, Satina är rena ipren mannen (kvinnan) :P



Min papps ringde förut, han är bra söt. Han har fått sin nya iphone och en stoltare pappa får man leta efter :p han är sååå med i modet asså ;) skämt och sido, jag har varit lite emot iphone, men det är endast föratt jag inte fattar hur den funkar haha :p Men han har lovat att lära mig. Jag älskar ju mac, det är ju en dröm att arbeta med så jag får väl sätta mig ner och lära mig helt enkelt :D jag skulle i allafall vilja ha ett rosa skal det ett måste ;)





nu skall jag nana är som sagt sjukligt trött, see yah tomorrow :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: