StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon snömannen

Frureinhold.se / 27 Januari, 2010 - 06:46 / Vardagen

seriöst ännu mera snö?? japps så ser det iallafall ut :p helt otroligt, de s enaste åren har det inte varit mer än lite snö här hos oss men iår är det sensation. Det har legat fast snö sedan 16 dec (innan de små snöade det). Jag som verkligen längtar efter våren, får hoppas att det blir en kanon vår / sommar  :) vi har ju planer på öland och gottland så  det hade varit super om det var sol och varmt :)


Men åter till idag, jag skall snart ge mig ut i ovädret för att åka till andra sidan av skogen :) hade jag varit fågel
hade det  gott skitfort, men nu har jag inga vingar mer än mina änglavingar ;) så jag får ta bilen och åka runt hela skogen...



vad händer i sverige idag?? snöar det hos er med?? vill ni som jag ha vååååååååååååååår :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: