StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon *host host*

Frureinhold.se / 04 Januari, 2010 - 11:07 / Shopping

Uch jag mår inte bra idag, halsen är lika torr som sahara och näsan fylld med torkat  blod för att mina näs slemhinnor är så torra. Nä idag måste jag till apoteket och köpa nosoil och ngt för halsen. Sen skall robin också köpa en luft fuktare som gör luften inne mer blöt ahah, nä men den skapar en härlig andas-vänlig luft. Det är ju så otrolig tort ute nu med all denna kyla, det är aldrig mer än -5. Vanligast ligger det runt 10-15 minus.



Jag skall också köpa mat till duchess :) Royal canin hair and skin, mumsigt värre, hon har aldrig ätit såhär mkt som hon äter just nu. Hon känner nog av kylan hon med, hon vill inte ens gå ut. Sen skall jag nog också kolla på underkläder, vill ha nya bh:ar, har hittat massa fina, men inga passar :/ får leta vidare idag. Förhoppningsvis är det inte lika hysteriskt nu när många har börjat jobba.


Postat av: Ella

Är dom förstora elelr för små? Har nämloigen samma problem. Det är hopplöst. Speciellt nu i rean!

2010-01-04 @ 11:28:10
URL: http://elllaamo


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: