StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Godmorgon

Frureinhold.se / 07 Januari, 2010 - 09:55 / Vardagen

Jag är super trött :/ vaknade 8 av klockan och ner till stallet för att fixa hästarna. Klart, man vaknar ju till av att gå ut i den extrema kylan, men man hade nog gärna legat kvar i sängen ett tag till. Men nu sitter jag allafall här, med kaffe och macka i handen, googlar runt lite och funderar vad dagen skall ge mig idag. Hade tänkt fixa lite hemma, städa lite och plocka iordning så det inte blir så mkt till helgen. Vi åker ju som sagt till sälen på söndag och då är det väldigt skönt att det är rent och fint när man kommer hem.

Vi får nog också våran bil den här veckan, det ser jag verkligen fram emot, vi skall fixa lite saker idag och imorgon blir det nog dags :p Gud det känns som onsdag idag, men det är ju faktist torsdag :) Frågan är om jag vågar köra bilen hem ?? det är liksom en räääser bil och tänk om ngt händer :p Men jag kommer nog inte kunna låta bli :) man får köra försiktigt. Robin ringde precis med och undrade om jag ville gå på my dog :D det hade väl inte varit fel att få gå på den mässan ?? :DSkall minsann kolla om macy får följa med, det tror jag nog att hon hade tyckt varit skoj.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: