StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

1 timma kvar

Frureinhold.se / 08 Januari, 2010 - 10:04 / Vardagen

Nu är det 1 timma kvar innan vi skall hämta bilen, jag är så sjukt exalterad :) jag är dock fortfarande lite nervig, det är ju trots allt 260 hk under foten och en bil med massa underliga extra utrustningar.

Idag gick vi allafall upp halv 6, eller ah jag gick upp då, robin fick jag små tjata lite på fram tills 6. Snacka om att ha det bra, ligga i mitten av sängen, med två täcken och 4 kuddat. Men men elak som jag är började jag tända upp och då hade han inget val. Runt halv 7 kom vi iväg och snacka om att man var helt slut på vägen ner. Bilen var varm och det var mörkt ute, rena rama sömnklockan. Väl framme i gbg kvickna jag dock till, var ju tvungen att gå ut med macy. Men snäll som hon var (not) kissade hon inte på en hel halvtimma ute i 17 minus :/ Hon skulle bara nosa på exakt allt som fanns på marken. Så in i bilen igen och till sveas för en kaffe. Väl klart där var det in i bilen igen och en sväng upp till gamla lägenheten, tänkte att där borde ju macy vilja kissa. Men icke då, samma sak där, nos nos nos nos.... suck. Nu är vi allafall hemma hos annika och Robin och kalle fick gå ut med macy igen. Hon började gny så nu kanske det är dags för en drill :) Underligt det där med valpisar, hon kissar överallt annat men inte i gbg. Måste vara läskigt här nere :P


Postat av: tilda. :)

Det hade kunnat vara bättre :) hur är det med dej då? :)

2010-01-08 @ 13:31:55
URL: http://ttildajacobsson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hoppas hämtningen av bilen gick bra :D Men 260 hk e ju inte så sjuuukt mycket, det är ju mer än vanligt givetvis men ja, inte så super mycket, så det ska nog gå bra att köra den utan minsta problem :D

2010-01-08 @ 14:27:58
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: