StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

why??

Frureinhold.se / 19 Februari, 2010 - 13:40 / Vardagen

Idag är det fredag och jag mår skit illa, har haft en sån här känsla hela veckan, när det känns som om man skall spy fast man inte gör det :( blä blä blä.. sen all denna snön gör mig deppig, tycker om snö men kanske inte i denna mängd. Specellt inte idag när jag skall spendera en kväll tllsammans med mamma, Jessica och Tindra, vet ju inte ens om jag kommer ut hemma. Vi har närmare en meter snö nu och det skall komma ännu mer under natten. Vägen här hemma är helt igentäck fast att de plogar om och om igen :/ suck. Sen är det inte nog med att det kommer mängder med snö, det blåser som tusan också så allt ifrån åkrarna yr upp på vägen. Så just nu är det ovist om vi ens kommer härifrån, kanske kan ta jeepen, vi får se, jag håller i allafall på att göra mig iordning :) blir faktist bra :D dock kommer väl snön förstöra allt på en sekund :) ;)


Postat av: Anonym

du e väl gravid

2010-02-19 @ 14:04:37
Postat av: TotalPink- J

vad får dig att tro det ? och nej jag är verkligen inte gravid :p

2010-02-20 @ 00:47:50
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: