StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tråkig dag

Frureinhold.se / 16 Februari, 2010 - 18:01 / Vardagen

Så är satina såld, super tråkigt men sant. Vid 13 idag var veterinären här och besiktade henne och självklart gick hon igenom utan anmärkningar :) skoj men ändå tråkgt, man kommer ju sakna henne massor. Men men nu får Sören lite extra mkt uppmärksamhet, tog faktist en tur på åkern förut. Idag har jag jobbat 7-16, jag känner mig lite krasslig så dagen har varit väldigt lång :/ skall även jobba imorgon och i övermorgon, självklart bra med timmar, men som sagt, jag är trött och ont i kroppen. Jag hostar och det gör ont i hela bröstet varje gång jag hostar till :( Just nu ligger jag i sängen, kaffet är på g och en semla såklart dagen till ära.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: