StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

plugg

Frureinhold.se / 12 Februari, 2010 - 10:45 / Vardagen

Nu är det dags för plugg, i allafall i 2 timmar. Jag har två uppgifter som skall vara klara tills söndag och i helgen är jag inte för sugen på att sitta och plugga. Så jag tar mig lite tid nu medan robin är på jobbet :) Blev ju inget mer inlägg igår, men jag kan förklara varför. Jag slutade halv 6 (från att ha börjat  7.30) och direkt när jag kom hem fick jag ställa mig och mocka, Robin hade lovat att hjälp mig men skruttisen hade fastnat i en bilolycka så det blev till att fixa allt själv :p Så efter mockningen gjorde jag iordning mat till alla hästarna, tog in dom, fyllde på nytt vatten och sopade klart, precis när jag var klar kom min prins :D Jag var lite orolig att de var dom som hade krockat, men så var inte fallet. Men så när jag kom in hade jag tänkt börja plugga, men det var precis som om kroppen slogs ner av en stor slägga. Jag dunsade ner i sängen med spikmattan i högsta hugg och stensomnade. Vaknade igen vid 9 och gick upp, grejade lite här hemma och gick sen och la mig igen :p Utvilad och glad har jag nu vaknat och är kanon laddad för att börja plugga :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: