StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

oj då

Frureinhold.se / 27 Februari, 2010 - 19:41 /

blev visst ingen update idag, men jag skall dra er igenom snabbt :) vaknade vid 10 tiden och låg mest och filosoferade om hur skönt det är med helg :D en stund efter fick jag ändå pallra mig upp ur sängen och ner till stallet för att fixa iordning sörens box och hö :) in igen och robins sötnosen hade gjort frukost :D världens bästa robin!! efter frukost gjorde vi oss iordning och åkte hem till mamma och pappa :) mamma ville ha hjälp med att bli fotograferad för skrf:s hemsida :) den som hade tagit det första kortet var helt väderlös så jag fick ställa upp :D fick sminka och fota :D gud vad jag är bra !!



vi hade även med oss en stor och god älgstek som jag tillagade på mitt bästaste sätt :D det blev en stor middag med mig och robin, mamma och pappa, joakim och morfar :D mysigt :) mormor är fortfarande på sjukhuset men hon mår bättre :) har bytt ut kulan i höften och nu hoppas vi på en bra rehablitering :)


Men som sagt, hemma igen, ligger i sängen med godis och cider :) kollar på hockey och skall bara ta det lugnt resten utav kvällen :)

ps: LÄÄÄÄÄÄNGTAR till mexico !!! go go go ds

Postat av: Sanna

Kolla vem jag hittade (rättare sagt hittade jag lappen med adressen i en väska!).

Vad mysigt det låter med mysmiddag med päronen och de andra! Maten lät inte heeelt fel, en annan käkade lunch på IKEA efter jobbet.... Not so glammigt!



Ta hand om dig

Kram från Örebro.

2010-02-27 @ 21:22:54
URL: http://underbaratid.blogspot.com
Postat av: TotalPink- J

heej :) gud jag undrade just när du skulle hitta hit :) men vadå ikea är ju super kul ?! vad har du haft för dig annars?? du får skicka din adress så jag kan följa din blogg :)



kramar Jennifer =)

2010-02-28 @ 00:44:53
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: