StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bloggtorka

Frureinhold.se / 14 Februari, 2010 - 14:32 / Vardagen

Jag känner att jag har kommit in i en liten dipp när det gäller uppdateringen på bloggen. Det finns inget försvarbart i det mer än att jag har haft så mkt att göra just nu så orken har liksom tappat taget. Men så snart det blir lite varmare och skönare ute lovar jag massa nytt och skoj igen :p tillsvidare få ni nöja er med det lilla som blir :) Just nu är vi hos mamma och pappa, de hade köpt en super fin ljusstake till oss i alla hjärtans dag present. Vi hade som plan att åka ner till gbg för att gå på bio och äta en bit på rumpan bar. Nu blir det inte så, jag är super trött och lite bekväm av mig :p mamma står just nu och gör en jätte god middag. Låter kanske inte som det mest romantiska att spendera hjärte dagen tillsammans med mamma och pappa. Men eftersom jag träffar dom så sällan tycker jag att det skall bli himlans mysigt :) Jag och robin får ha hela kvällen tillsammans och varje dag i resten av våra liv :D det kallar jag alla hjärtans dag varje dag :D

Postat av: Pernilla

Äh, alla hjärtans dag är ju bara kommersiel skit :P Bättre att visa varandra allt det där när det inte förväntas i stället, blir ju mer äkta då! Så ni gör rätt som myser med familjen! Du och Robin verkar ju vara rätt bra på att visa varandra uppskattning i vardagen ändå, då behöver man inte dagar som allahjärtans dag :D

2010-02-16 @ 13:25:19
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: