StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

soligt

Frureinhold.se / 17 December, 2010 - 14:45 / Foto

gud vad fint väder det har varit idag, sol och skönt. Dock jävligt kallt. Men idag har jag och bff varit inne i uddevalla, druckit lite kaffe, myst och busat. Som jag skrev innan, man skall alltid omge sig utav människor som får en att må bra. Thats it !! Idag skall jag även jobba, känns helt okej, klart sklnast att ligga hemma och mysa, men man måste ju få in lite stålar också. Sen är det skoj att träffa alla underbara arbetskamrater och härliga gäster.
Lite dåligt skrivande det sista men jag lovar att det skall bli bättre. Har så mycket i huvudet just nu, så det släpper liksom inte fram blogg behovet. Men jag skall anstränga mig snart, så håll ut mina underbara läsare. Jag bjuder på lite bilder undertiden.

Postat av: Emelie

sötnos <3

2010-12-18 @ 00:03:59
URL: http://missyemelie.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: